Tízezer lépés naponta

10.000 lépés. Állítólag, ennyit kell megtenni naponta, hogy fittek és egészségesek maradjunk. Ma, az okostelefonok és okoskütyük korában könnyen monitorozható, hogy mennyit sétálunk, szóval ez jó kis kihívás lehet a hétre /vagy hónapra ;-)/ de már az is jó kezdet, ha leteszed az autót/előbb leszállsz a metróról és gyalog mész munkába! Hajrá! 😉

Tetszett a tipp? Oszd meg másokkal!

További heti tippek

Ne pazarolj!

"Ne pazarold az áramot, ne pazarold a papírt, ne pazarold az ételt! Élj úgy, ahogy akarsz, csak ne pazarolj. Vigyázz a természeti világra, és a benne élő állatokra és növényekre. Ez a bolygó ugyanannyira az övék is, mint a miénk." (Sir David...

Komposztálj!

Az ételmaradékot és zöldhulladékot komposztálással újra használhatóvá lehet tenni, és így kb. 30%-kal csökkenthető az elszállítandó hulladékunk.

Tedd rá a fedőt!

Főzés, vízforralás közben takard le fedővel a fazekat, lábast. Kevesebb energiát használsz el, és hamarabb felforr a víz, illetve megfő az étel.

Közlekedj kerékpárral!

Ha autó vagy tömegközlekedés helyett kerékpárral jársz, a környezetnek és az egészségednek is jót teszel. Most, hogy lassan megérkezik a tavasz, különösen aktuális. 🙂

Teregess!

Lehetőség szerint, szárítógép helyett inkább a teregetést válaszd. Nemcsak energiát spórolhatsz így, de a ruháknak is finom friss illata lesz. Különösen, ha a napon és a friss levegőn szárítod őket, amire a tavasz és a jó idő közeledtével egyre inkább lesz...

Támogasd munkánkat!

A támogatási lehetőségek megtekintéséért kattints a gombra!

feliratkozás VitaFutura hírlevélre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről!

Ha nem akarsz lemaradni aktuális híreinkről, és szeretnéd az elsők között olvasni cikkeinket, iratkozz fel hírlevelünkre!

Adatkezelési hozzájárulás

Sikeresen feliratkoztál. Hamarosan érkezik első levelünk. Ha mégsem, kérjük, ellenőrizd spam mappád vagy - ha Gmailt használsz - a promóciók között. Ha ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] email címen.

Pin It on Pinterest